Gratis frakt over 1000 NOK30 dagers åpent kjøpSikker betaling

Velkommen til KitchenLab kundeservice!

Vi er her for å hjelpe deg enten du trenger det før, under eller etter kjøpet. KitchenLab er forpliktet til å gi den beste service og råd i kjøkkenutstyrsjungelen. Når du kontakter oss, kan du være trygg på at informasjonen vår er basert på mange års forretningserfaring – både personlig og profesjonell.

Vi har satt sammen en liste over vanlige spørsmål på denne siden.
Hvis du har flere spørsmål, vennligst send dem ved å klikke på «hjelp»-knappen, så svarer vi så snart som mulig. Du kan også kontakte oss på telefon. Vær oppmerksom på at vi for øyeblikket kun er tilgjengelig for å hjelpe deg på engelsk og svensk.

Telefonnummeret vårt: +46(0)8 410 95 200

Produkt og sortiment

Jeg har et produktrelatert spørsmål, kan du hjelpe meg?
Selvfølgelig! Bare klikk på «hjelp»-knappen nederst til høyre på siden eller ring oss.

Er produktet på lager?
På alle produktsidene finner du hvor mange vi har på lager.

Jeg ønsker å kjøpe et gavekort. Hvordan går jeg frem?
Du kan enkelt kjøpe gavekortet ditt her. Gavekortet genereres direkte og kan lastes ned.

Kjøp og betalinger

Er det trygt du kjøper fra deg?
Ja! KitchenLab AB (Org. Nr. 556785-6199) er et registrert varemerke i Sverige og EU. Vi er en del av Online Brands AB som er notert på OMX First North aksjemarkedet. Nettstedet vårt bruker SSL-kryptering for sikre ende-til-ende-transaksjoner. Alle betalinger gjøres via Klarna Bank, som tilbyr kjøperbeskyttelse.

Kan jeg kansellere eller endre bestillingen min?
Vi kan endre bestillingen din til du mottar en leveringsbekreftelse på e-post. Vi kan endre til produkter med samme verdi eller kansellere produkter, men vi kan ikke øke ordreverdien. Hvis du ønsker å legge til produkter som øker ordreverdien, må du opprette en ny ordre og kontakte oss for å kansellere den forrige ordren.

Hvor lang er garantiperioden?
Garantitiden bestemmes av hver enkelt leverandør, men vår minste garantiperiode for privatpersoner er ett år. Hvis ikke annet er sagt om enkeltprodukter, er det ingen garantier inkludert for bedriftskunder.

Jeg kan ikke hente bestillingen min fra postagenten. Hva skjer nå?
Hvis du ikke kan hente bestillingen innen nevnte tidsramme, vil den bli sendt tilbake til oss. Vi betaler tilbake ordreverdien minus fraktgebyret og en administrativ kostnad på 20 euro.

Hvilke betalinger aksepterer du?
Alle kjøp gjøres via Klarna Bank som aksepterer ulike typer betalinger; kort, faktura (betal senere), og delte betalinger.

Kjøpet mitt kunne ikke gå gjennom
Prøv en annen nettleser og last inn siden på nytt med CTRL+SHIFT+R for PC eller CMD+SHIFT+R for Mac. Hvis problemet vedvarer, vennligst kontakt support.

Levering og frakt

Når kommer bestillingen min?
På alle produktsidene vil du se estimert leveringstid. Avhengig av leveringsmetoden vil leveringstiden variere.

Hvilke rederier jobber du med?
Vi utfører internasjonal frakt med UPS og Bring.

Hvor lang er leveringstiden?
Leveringstiden er … dager avhengig av hvilken fraktmetode du velger. Produkter på lager er vanligvis klare for forsendelse innen 1-2 dager.

Returns & exchanges

Hva koster det å returnere en vare?
Kostnaden avhenger av størrelsen på bestillingen din, vi tar en kostpris for returer. Ta kontakt med kundeservice for informasjon om kostnader og for å få fraktbrev.

Hvordan gjør jeg en retur?

Kontakt vår support med:
- din ordrereferanse
- varene du ønsker å returnere
- årsaken til at du returnerer

Vi vil da sende deg instruksjoner om hvordan du returnerer bestillingen din. Hvis du bruker en av våre fraktetiketter/fraktsedler, trekkes kostnaden fra tilbakebetalingen. Hvis ikke, vil du bli instruert om hvordan og hvor du skal returnere den. Vær oppmerksom på at vårt lager er i Stockholm, Sverige. Det er alltid viktig å pakke returen nøye fordi du er ansvarlig for at varene kommer uskadet frem.

Hvordan klager jeg på produktet mitt?
Send et bilde, en beskrivelse av problemet og et kvitterings-/ordrenummer til vår support.
For reklamasjoner og garantisaker vedrørende produkter fra Anova, vennligst kontakt Anova direkte på support@anovaculinary.com

Er det mulig å returnere et produkt kjøpt i butikk?
Ja! Vennligst oppgi bestillingsnummer eller e-postadresse, så finner vi kjøpet ditt. Tilbakebetaling skjer på samme måte som du betalte for bestillingen din.
Logg inn
Are you in the right place?
Continue to thekitchenlab.no